Klachten
Je hebt een klacht
Wat nu? Het is belangrijk om je onvrede of klacht eerst met mij te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wilt. Is het moeilijk je onvrede onder woorden te brengen? Probeer het dan op te schrijven en leg deze notitie dan aan mij voor. Mogelijk ontstaat er op deze manier een opening om met elkaar te praten en het probleem de wereld uit te helpen.
Inzet klachtenfunctionaris
Indien u ontevreden bent over mijn geleverde zorg en u komt in een gesprek met mij niet uit, dan kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Nederlands Instituut Belangenbehartiging Integrale Gezondheidszorg (NIBIG).
Zie www.nibig-geschillencommissie.nl voor meer informatie.
Waarover kun je een klacht indienen
Je kunt een klacht indienen over zaken omtrent een behandeling die je van mij kreeg. Bijvoorbeeld de kwaliteit van de behandeling of de manier waarop je bent bejegend. Maar ook over een onjuiste beoordeling door mij, schade ontstaan door de behandeling of over beschadigde of vermiste eigendommen.